Dr. paed., Asoc. prof. Ņina Linde

Izglītība, zinātniskie grādi:
- 2004 – 2010 Sanktpēterburgas Valsts Universitāte, psihologa kvalifikācija
- 1999 – 2003 Latvijas Universitāte, doktora zinātniskais grāds pedagoģijā
- 1996 – 1998 Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola, maģistra grāds pedagoģijā
- 1994 – 1996 Latvijas Universitāte, vācu valodas skolotāja kvalifikācija
- 1993 - 1996 Rīgas komercskola, ekonomika, biznesa vadība, mārketings
- 1988 – 1993 Rīgas Tehniskā universitāte, ķīmiķa-tehnologa kvalifikācija, inženierzinātņu bakalaura grāds
- 2014 – šobrīd Latvijas Zinātņu akadēmijas Ekonomikas institūts, valdes priekšsēdētāja
- 2014 – šobrīd Latvijas Zinātņu akadēmijas vadoša pētniece
- 2015 – 2016 Latvijas Zinātņu akadēmijas projekta „Latvijas Zinātņu akadēmijas zinātniskās kapacitātes attīstība un atpazīstamības veicināšana, nodrošinot dalību programmas „Apvārsnis 2020” projektos, kā arī organizējot Baltijas jūras zinātnes 10-to kongresu un XIV Starptautiskās Baltijas intelektuālās sadarbības zinātnisko konferenci” zinātniskā vadītāja
- 2011 – 2014 Informācijas Sistēmu Menedžmenta Augstskola, tiesību katedras asoc. prof., studiju kursu “Zināšanu ekonomika”, “Vadības psiholoģija”, “Projektu vadība” u.c. pasniedzēja
- 2006 – 2010 Izglītības un zinātnes ministrija, ministru B.Rivžas un T.Koķes padomniece
- 2007 – 2009 Banku Augstskola, docente, studiju programmas „Uzņēmumu vadīšana radošajās industrijās” direktore
- 2004 – 2006 Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, Valsts sekretāra padomniece, Reģionālās politikas departamenta direktore
- 1996 – 2004 Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola, Zinātņu prorektore, Reģionālo filiāļu direktore, Kuldīgas un Ventspils filiāļu vadītāja, lektore
- 1993 – 1996 V.Plūdoņa ģimnāzija Kuldīgā, mārketings and vācu valodas skolotāja
Valodu zināšanas: Krievu, latviešu, angļu, vācu, itāļu
Mācību kursi:- Vadības psiholoģija un pedagoģija
- Projektu vadība
- Uzņēmējdarbības psiholoģija
- Politiskā psiholoģija
- Izglītības vadība
- Uztveres un izziņas ontoloģija
- Pedagoģiskie aspekti darbā ar jauniešiem
- Zinātniskā kvalifikācija - doktora grāds (PhD), doktora darba nosaukums „Vidusskolēna gatavība pašrealizācijai un tās attīstība mācību procesā”, darba vadītāja Dr.habil.paed., prof. Z.Čehlova, 2003, Latvijas Universitāte.
- Zinātnisko pētījumu virzieni - Reģionāla ekonomika un uzņēmējdarbība, uzņēmējdarbības psiholoģija, Zināšanu ekonomika, Sociālā uzņēmējdarbība, Politiskā psiholoģija, Izglītības vadība, Pedagoģiskie aspekti darbā ar jauniešiem u.c.
- Vanags J., Linde N., Bikse V. Pētījums “Uzņēmējdarbības vides analīze Saldus un Brocēnu novadā”, 2015.
- Bikse V., Linde N. „Sociālā uzņēmuma ilgtspējīgas attīstības motīvi, riski un iespējas Latvijā” - R.: 2015, Liepāja (raksts iesniegts publicēšanai).
- Dalība starptautiskajā zinātniskajā konferencē "Baltkrievijas ekonomikas attīstības stratēģija: veidošanas un ieviešanas rīku faktori", ziņojums "Sociālā uzņēmējdarbība: efektīvs instruments inovatīvai ekonomikai", Minska, 2015.
- Bikse V., Linde N., “Sociālais uzņēmums kā sociālā progresa veicinātājs: problēmas un attīstības iespējas Latvijā” - R.: 2014, Liepāja.
- Bikse V., Linde N., Rivža B., “Sociālo uzņēmēju attīstības iespējas Latvijā” - R.: 2014, Bulgārija.
- Bikse V., Linde N. Vienota sociālo uzņēmumu pētījumu metodoloģija ES projekta “Izmēģinājuma projekts sociālo uzņēmumu identificēšanai un ekonomiskās ietekmes novērtēšanai Latvijā” ietvaros - R.: 2013.
- Dalība starptautiskajā zinātniskajā konferencē "Ananjeva lasījumi - 2012", ziņojums "Mūžizglītība kā Eiropas izglītības politikas prioritāte", Sanktpēterburga, 2012.
- Linde N. Politikas un sabiedrības attiecības mūsdienu Latvijā. // Rakstu krājums, pamatojoties uz Sanktpēterburgas Valsts universitātes Psiholoģijas fakultātes absolventu darbu: specializācija "Ontopsychology". 6. izdevums - Sanktpēterburga: Sanktpēterburgas Valsts universitātes izdevniecība, 2011. - 146-158 lpp.
- Linde N. Vidusskolēna sociālās gatavības pašrealizācijai attīstība mācību procesā .// Starptautiskā zinātniskā konference “Mainīgā izglītība mainīgajā sabiedrībā”. - R.: LU, Izglītības soļi, 2003. - 330-337 lpp. Un citi.